Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.
+ (123) 1800-453-1546
info@example.com

063 522 832 021 510 555, 021 533 535
Ponedeljak - Petak: 07 - 22h Subota: 08 - 13h
office@poliklinika-branakovacevic.rs Email
21000 Novi Sad, Srbija

Blog

• ZABLUDA BR. 1 DA SRCE NE BOLI – određene bolesti srca manifestuju se bolovima različitog intenziteta. Bolna tegoba od infarkta srca može da ima jačinu razdirućeg bola, ali je kod nekih taj bol slabiji, te često ne bude razlog da se oboleli odmah javi lekaru. Bol od angine pektoris, koja može, a i ne mora da prethodi infarktu, takođe je razlog bolnih senzacija u grudima. Zapaljenje srčane maramice (pericarditis)

• Srce je pumpa čiji je osnovni zadatak da obezbedi normalnu cirkulaciju kroz ceo organizam. Srce prima i šalje krv. Kada srce oboli, može da zadeblja, da se proširi i oslabi.Kada leva polovina srca izgubi snagu u cirkulaciju ne dospeva dovoljno krvi, pa se pacijenti žale na slabost, malaksalost, osećaj ubzanog srčanog rada, često noćno mokrenje (zapamtite da se ovi simptomi mogu javiti i kod drugih bolesti).

• Tromboza dubokih vena, kao i njena i terapija i lečenje, su sve češća pojava i predmet lekarske dijagnostike. Šta se krije iza ove bolesti vena? Koliko je opasna? Kako možemo da zaštitimo? Ovo životno ugrožavajuće oboljenje koje ima veliki značaj za opštu populaciju, s obzirom da se sreće kod 1-2 osobe na 1000 osoba godišnje. Osim što je relativno česta, njen veliki populacioni značaj proističe iz izuzetno visoke stope smrtnih ishoda (oko 20% obolelih tokom prvih godinu dana), izuzetno visoke stope nastanka recidiva (ponovne epizode oboljenja) koji se javlja kod oko