Poliklinika 063 522 832 Dermatolog 065 5105556
office@poliklinika-branakovacevic.rs Email
Mičurinova 28 21000 Novi Sad, Srbija

Blog

• KONDILOMI (POLNE ili ANOGENITALNE BRADAVICE) – ZAŠTO JE VAŽNO DA SE ODMAH JAVITE LEKARU(2021)

Kondilomi (polne bradavice, genitalne bradavice) jesu simptom jedne od najčešćih seksualno prenosivih bolesti, koju izaziva humani papiloma virus (HPV). Polne bradavice se mogu javiti kod oba pola, kako kod žena tako kod muškaraca, a istraživanja navode da se kondilomi najčešće javljaju u periodu česte promene partnera – između 20. i 40. godine života. Neki tipovi virusa mogu biti odgovorni za nastanak karcinoma genitalnih organa ali i usne šupljine – te je važno odmah pri otkrivanju započeti sa lečenjem. Humani papiloma virus može biti uzročnik raka grlića materice (najčešće) ali i anusa, vagine

• Sve o dijabetesu na jednom mestu: uzroci, simptomi, lečenje

Sve o dijabetesu na jednom mestu: uzroci, simptomi, lečenje Da li ste znali da je dijabetes ili povišeni nivo glukoze u krvi jedno od najčešćih endokrinoloških oboljenja? Procenjuje se da svaka deseta osoba u svetu boluje od “šećerne bolesti”, dok isto toliko ima povišen rizik za nastanak dijabetesa.Kod nas je situacija još ozbiljnija.  U Srbiji, čak 12% odraslog stanovništva pati od prekomernog šećera u krvi, pri čemu kod polovine još nije dijagnostifikovana bolest! Upravo zbog toga je važno razumeti uzroke, simptome i dostupne opcije lečenja dijabetesa.U ovom tesktu ćete pronaći sve što vam je

• Pregled štitne žlezde kod endokrinologa palpacijom žlezda na vratu od strane endokrinologa

Bolesti štitne žlezde – od otkrivanja do lečenja: Razumevanje, posledice i put ka ozdravljenju

Bolesti štitne žlezde - od otkrivanja do lečenja: Razumevanje, posledice i put ka ozdravljenju Umor, nagle promene raspoloženja, opadanje kose, neubičajene  telesnoj težini, neprijatan osećaj u vratu…Zvuči poznato?Većina ljudi jednostavno ignoriše ove simptome, misleći da su deo svakodnevnog stresa i da će se stvari ubrzo vratiti u normalu.Međutim, ukoliko se ove tegobe učestalo javljaju, vreme je da oslušnemo naše telo. Možda to naša štitna žlezda šalje SOS signale.Ne oklevajte! Lekarski pregled kod iskusnog endokrinologa i analiza mogu otkriti pravi uzrok tegoba i dovesti do pravovremenog lečenja.U ovom tekstu ćete pronaći sve što treba

• Stres i izolacija – Načini koji Vam mogu pomoći u borbi sa stresom tokom vanrednog stanja

Dragi pacijenti, svesni smo da u ovdašnjoj svakodnevici  vanrednog stanja sa ograničenim  kretanjem  i  izolacijom, povišen krvni pritisak i dalje predstavlja jedan od najzastupljenijih zdravstvenih problema, kako u Srbiji tako i širom sveta.Jasno nam  je da u vreme pandemije COVID – 19 virusom niko nije u potpunosti zaštićen. Ipak, postoje osobe  čiji je organizam osetljiviji, a to su hronični bolesnici, tj. i naši pacijenti koji imaju dijagnozu arterijske hipertenzije.